25-07-19- La FELCO a l’Estivada de Rodés. Prepausses de ministre

PartagerShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+

Lo ministre, es un azard, èra en visita en Avairon just après l’Estivada. A la question que li pausèt Centre-Presse, aguèt una responsa… gaire susprenenta : « Notre politique est tout à fait bienveillante par rapport à l’occitan. Dès lors que cela est réalisé dans un esprit d’ouverture, le bilinguisme est une bonne chose pour l’enfant. Notre priorité est de développer un vivier de locuteurs en occitan permettant de fournir plus de candidats aux concours de recrutement des professeurs. Nous travaillons aussi pour sécuriser les parcours bilingues de la maternelle au lycée. Le lycée où l’offre d’enseignement va être étendue à de nouveaux établissements dans le cadre de la réforme du baccalauréat en cours. Mais ma première des priorités est que tous les enfants sachent bien lire, écrire et compter en français. » (Paregut dins l’edicion del 25/07/19) Los collègas apreciaràn, coma se ditz…

Polida preséncia aquest an, de collègas de totas las acadèmias sus l’estand FELCO.

 

La conferéncia de premsa acostumada aguèt un releu particular : se tenguèt amb lo sosten de la municipalitat e la preséncia de doas adjuntas : Sarah Vidal, e Marie-Claude Carlin. Un trentenat d’ensenhaires del primièr e del segond gra i assistiguèron

 

Los collègas del CREO Avairon presentèron lor manifeste – en linha sus nòstre siti – ja signat per mai d’una centenada d’elegits avaironeses. Evoquèron las capitadas de l’ensenhament public de l’occitan e l’estacament – ancian coma novèl – de la populacion avaironesa a sa lenga.

Polit article dins lo jornal en linha https://www.aveyrondigitalnews.fr/actualite-7265-les-elus-aveyronnais-s-engagent-pour-l-avenir-de-l-occitan.

Visita del deputat Arnaud Viala sus l’estand. De notar qu’aquel elegit es un fidèl sosten de nòstras revindicacions. Veire tanben sul siti FELCO las intervencions dels elegits de la legislatura en cors.

Ce contenu a été publié dans Actualitats acuèlh, Actualitats CREO Lengadòc, Actualitats CREO Tolosa, Vida intèrna. Vous pouvez le mettre en favoris avec ce permalien.