Passion ràdio

Despuish tres setmanas Domenja Lekuona que’vs perpausa, dens l’emission En Ondas, [https://hadiu.eu/category/en-ondas/] ua seria sus la ràdio, titolada Passion ràdio.
Au moment quan en Euròpa los joens e semblan deishar las listas de lectura musicaus tà’s virar mei cap a la ràdio que juntam exemples de ràdios de uei.
Dinc a la fin deu mes de junh que daram la paraula a animators e/o organizators de ràdios : en modulacion de frequéncia, suu web o en DAB+, en aver en cap los cambiaments societaus, culturaus e politics a l’òbra despuish 44 ans e la liberacion de las ondas.
Joens e mensh joens, hemnas e òmis qui son ahuecats per la ràdio, que’n testimonian au micro d’En Ondas.
Que comencè per ua emission cuelhuda a Brussèlas e Marselha en octobre de 2013 qui demora ua bona sintèsi sus la ràdio. Que i èm en companhia de François Alfonsi e Agus Hernan.
Eric Buisan – a mand de portar un projècte nau sus Lorda – qu’evòca lo tribalh en la ràdio pirenenca Pirenèus ràdio.
Aquesta setmana, lo coordinator d’Hapchot ràdio, Louis, que nse hè tocar deu dit las similituds e vicissituds comunas a las ràdios FM e webradio tau com la soa (la nosta illustracion).
Qu’ei question tanben d’educacion aus mèdia. En Ondas qu’ei farcida de capsas realizadas per las classas ee la hialèra bilingua de l’escòla primària La Fontaine e deu collègi Felix Pecaut de Salias (de Bearn). Bona escota !
 
Cela fait trois semaines que Domenja Lekuona vous propose, dans l’émission En Ondas, une série sur la radio, intitulée Passion radio.

Au moment où en Europe les jeunes semblent laisser les listes de lecture musicales pour se tourner plus vers la radio,nous avons contacté des radios d’aujourd’hui.
Jusqu’à la fin du mois de juin nous donnerons la parole à des animateurs et/ou organisateurs de radios : en modulation de fréquence, sur le web ou en DAB+, en gardant à l’esprit les changements sociétaux, culturels et politiques à l’œuvre depuis 44 ans et la libération des ondes.
Jeunes et moins jeunes, femmes et hommes qui sont passionnés par la radio témoignent au micro d’En Ondas.
Ça a commen par une émission enregistrée à Bruxelles et Marseille en octobre 2013, qui reste une bonne synthèse sur la radio. Nous y sommes en compagnie de François Alfonsi et Agus Hernan.
Eric Buisan – sur le point de porter un nouveau projet sur Lourdes – évoque le travail dans la radio pyrénéenne Pyrénées radio.
Cette semaine, le coordinateur d’Hapchot radio, Louis, nous fait toucher du doigt les similitudes et vicissitudes communes aux radios FM et webradio comme la sienne (notre illustration).
Il est aussi question d’éducation aux média. En Ondas est truffée de clips réalisés par les classes de la filière bilingue de l’école primaire La Fontaine et du collège Felix Pecaut de Salies (du Béarn). Bonne écoute !

Ce contenu a été publié dans Premsa. Vous pouvez le mettre en favoris avec ce permalien.