Bonjour à vous tous/toutes !
Un mois… dans un mois nous nous retrouverons pour l’Estivada 2026 les 24, 25 et 26 juillet à Sébazac.
Vous aurez très bientôt la programmation ici, https://estivada.eun , n’hésitez pas à partager ce lien !
En attendant, voici un premier programme résumé et il est toujours possible d’adhérer/re adhérer à la gardarem, si ce n’est déjà fait…
En attendant, nous vous invitons le jeudi 2 juillet à la PrAirie, Le Monastère sous Rodez pour une soirée « En esperant l’Estivada, avec « Primaël trio », à partir de 19h30.

Merci encore pour votre soutien,
Vive l’Estivada !
Un mes… dins un mes nos tornam trobar per l’Estivada 2026, los 24, 25 e 26 de julhet a Sebasac (12). Aicí trobaretz dins gaire de temps la programacion. https://estivada.eu : Esitetz pas a partejar lo ligam !
En tot esperar, vaquí un primièr programa resumit.
E es totjorn possible d’aderir o tornar-aderir a La Gardarem, s’aquò es pas ja fach…
En esperant, vos convidam dijòus 2 de julhet a La PrAirie, Lo Monastèri, per una serada « En esperant l’Estivada », amb « Primaël trio », tré 7 oras 30 del vespre.
Encara mercé de vostre sosten, Visca l’Estivada !
La còla de La Gardarem

